poniedziałek, 2 września 2013

013. Rozpoczęcie roku szkolnego

Tegoroczne wakacje minęły zdecydowanie za szybko, niestety nie udało mi się ich w pełni poczuć. Jak część z was wie, zmieniłam profil w LO, to właśnie zastanawianie się nad wyborem klasy nie pozwoliło mi całkowicie skupić się na przyjemnościach, bo myśl o nadchodzącym roku szkolnym towarzyszyła mi prawie cały czas, jednak mimo wszystko te dwa miesiące były dla mnie bardzo owocne. Wszystkich postanowień dopilnowałam z czego jestem niesamowicie zadowolona. Dzięki wakacjom, na niektóre sprawy patrzę w inny sposób, moja relacja z  Panem Bogiem uległa znacznej poprawie, a muszę przyznać, że uważałam, iż lepsza już być nie może, a jednak! Jestem przepełniona Bożą miłością i radością, bo jak wiadomo bez naszego Taty w Niebie w pełni szczęśliwym być nie można.
Na rok szkolny nie planuję nic szczególnego, będę starała się podtrzymać wakacyjne postanowienia, a także dokończyć to co zaczęłam. :)
Wszystkim osobą, które rozpoczęły rok szkolny życzę wielu sukcesów ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz